Snart är det jul!

image105


image106

image107

Mitt bonusbarn Anders stressar mig! Han är klar med alla sina julklappar och funderar på när vi ska äta på julafton. Jag är mer inne på VAR vi ska äta. VAD har jag inte ens kommit till.......och klockslag för saker och ting existerar inte............Kanske, kanske är vi inne i nya huset till jul. Med det beskedet frågar mitt andra bonusbar, Marie, om det då inte i alla fall blir någon julgran! Hon klädde sin plastgran i november. Vi får väl damma av den och köra upp till huset. Färdigklädd!

Nu tindrar stakar i fönstren, men inte hos oss. Hos oss råder ett härligt kaos.


Kommentarer
Postat av: Lena

Det tar sig i flyttröran ser jag. Julbestyr och många frågor ja inte lätt inte. Kunde va kul att sammanstråla på my dog om man kan ta dit,ska förhöra mig med rasvänner om de ska dit och det finns plats i bilen för en annan. Ha en riktigt GOD JUL och Ett Gott Nytt År om vi inte hörs innan vilket vi troligtvis gör

2007-12-09 @ 20:16:41
URL: http://www.freewebs.com/coolahundar/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0