20-åring

20-åring

I går på Alla hjärtans dag fyllde hon 20 år. Min dotter! 20 år! Inte klokt, helt fantastiskt. Det var en lördag, det var snö, det var kallt. Hon tog lång tid på sig att komma ut i livet. Nu är hon mitt i livet! I sin första egna lägenhet firade hon sin födelsedag. Bravo min dotter! Du är vuxen nu, men lite, lite svårt för att fatta det har jag nog allt. Älskade unge, vad fort tiden har gått.

Jag rev inte upp några skor ur soptunnan, kan jag avslöja. Nä, och mina farhågor om skoskav har inte besannats. Skorna är perfekta! En trevlig bekantskap!



Kommentarer
Postat av: Karl Jonsson

Snygg dotter måste ha fått det efter mamma

2007-02-20 @ 17:33:08
Postat av: Maria

Naturligtvis är det efter sin mamma...haha....

2007-02-21 @ 17:11:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0