Smögen

image17

Vecka 13, alltså för ett tag sedan, fick jag äran att åka till Smögen med mina två arbetskamrater. Bengt hade precis börjat arbeta hos oss och det här var ett av alla sätt som finns att lära känna varandra bättre. Vi är en liten grupp. Bara tre personer. Det måste fungera mellan oss. Catrin och jag har arbetat länge tillsammans och har blivit tajta genom allt vi gått igenom. Med den här planeringsresan till Smögen startade vi om lite. Vilket helt otroligt underbart väder vi hade. Tycker bilderna talar sitt eget språk!

image18


image19

Det är väl så här man vill se sina arbetskamrater! Ja, kanske inte nödvändigtvis med ryggen mot, men så där avslappnade, lungt filosofiskt blickande ut mot havet. Nu väljer vi inte arbetsmiljö, men den här bilden kan jag bära med mig i vilket fall som helst.

image20

Ett tidigt vårkort på Taz på bästa spanarplats mot grannen. Innan scaliborhalsband och innan den pågående bantningen. Ja, bantning och bantning. Jag köpte bantningsfoder och husse frågade varför jag inte köpte grisöron och kastade sedan till mig en förpackning. *host* *host* Tanya har gått ner i vikt och Taz har gått upp i vikt. De äter Hills r/d foder som jag tycker fungerar bra. Fast det ger verkligen högar efter dem. Det går åt massor av bajspåsar! Taz verkligen älskar fodret. Ack ja. Antar att det är precis som för mig. Maten blir jag inte fet på, utan allt annat onyttigt som jag stoppar i mig. Fast grisöronen var inte till mig............jag lovar

Kommentarer
Postat av: Karl Jonsson

Maria!
Taz ser väldigt fet ut på bilden väger han över 40 kilo

2007-05-31 @ 08:39:00
Postat av: Maria

Japp! Han väger över 40 kg och bantas just nu för att komma i badbyxorna till sommaren!

2007-06-04 @ 18:18:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0