Vila

Vila

En bild på vår stiliga Taz. Här vilar han på en äng med mig. Vi går dit nästan varje dag. Där törs vi släppa dem lösa. Ängen är stor och störningsfri. Inkallningen är då perfekt. Ja, jo...hrmf....Taz fick jagis på en katt i diket en gång, men katten fintade bort honom och han kom tillbaka med slokade öron. Jag har aldrig varit med om en hund som kan se så skyldig ut som han. Jag har heller aldrig varit med om en hund som kan knipa ihop de där lurarna som han. Vid ett tillfälle låg han på en säng och såg hur jag gjorde rent Tanyas öron. När jag vände mig om och gick mot honom med öronrenset knep han ihop öronen hårt, hårt. Jag kan tala om att det hjälpte inte, men han hade fällt ner dem direkt han såg att jag var påväg mot honom.

Bilden får mig i vilket fall som helst att hoppas på sommar.........

Kommentarer
Postat av: Karl Jonsson

Han har fått det väldigt bra på västkusten.

2007-05-30 @ 13:36:10
Postat av: Maria

Tack, tack! Han hade det bra hos er också, det vet du med! Vi gör alla så gott vi kan!

2007-05-30 @ 19:13:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0