Jordens dragningskraft

Det har varit linedance avslutning. I går! Mörbultad sitter jag och är lyckligt trött. Bättre att vara lyckligt trött än bara trött. Jag är fånigt förtjust i korsetter. Det är min man också, och han kan inte förstå varför jag endast väljer att ha korsett på mig när jag snubblar iväg på fester som har med linedance att göra. Han tycker att just korsett är ett trevligt plagg att bära vid en mängd olika aktiviteter. Trädgårdsskötsel, städning, fönsterputsning eller varför inte hundpromenader? Jag är inte riktigt inne på samma tankebanor. Är mer inne på att har han lust att se mig i annat än formen rund, så kan han gå med mig på linedance avslutning. Jag skulle nog också kunna sträcka mig så långt att ha korsett under själva linedancekurserna också, om han följde med.

 

Fast jag inser att det inte kommer att bli så. Ska jag få med honom på just linedance krävs det att jag söver honom först och då hjälper ingen korsett i världen.

 

I morse muttrade han något om att jag gick iväg på fest med former som en 25-åring och sen kom jag hem, slängde av mig korsetten och landade i soffan med tre bröstvårtor. Ja, han trodde det först, innan han såg min navel. Jag bjuder på den, för idag är jag trött och lycklig.

 

 

 

Tack alla fantastiska instruktörer! Det har varit en jätte rolig termin!


Kommentarer
Postat av: Lotta Jorfors-Olsson

Hahahahaha...Var lillebror lite packad när han trodde du hade tre bröstvårtor? Men visst borde han följa med på linedance :=)) Då kunde han ha en liten korsett med stay up-nylonstrumpor!! Han älskade nylonstrumpor när han var typ 3-4 år, då klappade han syrran väninna Aghneta på benen tills han somnade vid hennes fötter.... så sött!!!!

Så han började gilla damer tiiidigt min älskade lillebror!!!

2010-04-27 @ 18:53:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0